środa, 15 lipca 2015

Czapeczkowo

Zrobiło się cieplej, dzieci coraz więcej czasu spędzają na dworze, a co za tym idzie mama ma mniej czasu na swoje przyjemności maszynowe.
Nie znaczy to, że nie szyję - powstają rzeczy, które są potrzebne zazwyczaj na już, na daną chwilę, na wyjazd ;)
Tak też było z czapeczkami - w sklepach nie znalazłam czapeczek które mnie interesowały (osłaniające kark) więc skorzystałam z instrukcji na blogu na którym jest szablon z wymiarami, opisem i instrukcją krok po kroku.
Czapeczki świetnie się sprawdzają na słoneczne dni osłaniają nie tylko kark ale i twarz.


 
Wersja dla dziewczynki :)
 

 
 
Ostatnio jestem w fazie szycia leginsów dla Mai - nie wiem czy dziecko mi tak szybko rośnie, czy te gotowe kupione tak szybko się kurczą, a że jestem od niedawna szczęśliwą posiadaczką overlocka szycie dzianin stało się przyjemnością.
Na zdjęciu poniżej komplet który powstał już kilka miesięcy temu.
Bluzeczka była gotowa - moja tylko naszyta aplikacja.
 

 
 

5 komentarzy:

  1. Sylwia uszyłaś piękne czapeczki,cieszę się że pomogłam ,dzieciaczki wspaniałe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy mogę pokazać zdjęcia czapeczek na moim blogu,reklamując Twoją stronę,chcę napisać jak pomocne są moje rady,jeśli możesz odpisz na ostatnim moim poście w komentarzu.Z góry dziękuję i życzę wielu przyjemności z pasji szycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz Danusiu. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...