niedziela, 13 września 2015

Na dresowo :)

Dzisiejszy post to taki zbiór paru rzeczy co szyłam w ostatnim czasie.
W większości są to ubrania dla dzieci, no z małym wyjątkiem :)
Dresówka, dzianina to to z czego ostatnio lubię szyć, bo co może być bardziej wygodnego dla dzieci.
 



 
Jesienne chłodne poranki zmobilizowały mnie do szybkiego szycia spodni dla Mai.
Spodnie z jednego wykroju z małymi modyfikacjami przy kieszeniach.
No i przy okazji powstały spodnie też dla najmłodszego zwane pumpy, baggie....




Wczoraj pierwszy raz szyłam z wykroju z magazynu ottobre. Zamówiłam 2 egzemplarze zachęcona opiniami innych dziewczyn i jestem bardzo bardzo zadowolona. Wykroje są bardzo przejrzyste, wszystko po skrojeniu do siebie pasuje i co najważniejsze rozmiarówka zgadza się z rzeczywistymi wymiarami.
Leginsy to recykling mojej tuniki, która hmmmm powiedzmy skurczyła się w praniu.




Troszkę wspomnień z wakacji i moje ulubione fotki naszych chłopaków w szytych wąsiastych  spodenkach :)

 

                            


6 komentarzy:

  1. świetne uszytki <3 proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) więcej wkrótce jak czas pozwoli, ale tym razem idzie na pierwszy ogień uszytek dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ! I ubranka i modele ;) dobrze, że odwiedziłam po przerwie szyjemy po godzinach bo pojawiły się nowe świetne blogi :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://naszrodzinnyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przesympatyczny komentarz.
    Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  5. A z jakiego numeru ottobre szyłaś pumpy? i gdzie zamawiałaś gazetę?
    przymierzam się właśnie do szycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat szyłam z wykroju z burdy, ale jak każde pumpy i te poprawiałam (krok podcinałam, żeby był wyżej)jeszcze nie mam idealnego wykroju na baggy - każdy wykrój nawet z ottobre poprawiam pod swoje dziecko

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...