sobota, 4 czerwca 2016

Łowicz w roli głównej

Komplet jest już u właścicielki, więc mogę wrzucić zdjęcia :)
Długo nie mogłam się przekonać do wzoru folk, nie wdziałam go jakoś w swoich uszytkach.
Ostatnio ten wzór zatacza coraz większe kręgi jeśli chodzi o zastosowanie - firmy wprowadzają go na rynek nie tylko w tkaninach, ale teraz ten wzór gości również w dzianinach.
Ja zakupiłam na początek tkaninę i powoli przekonuję się do tego wzoru.
W pierwszej kolejności powstała torba na ramię jak i do ręki.
Torba jest usztywniona ociepliną i przepikowana po całości w pasy, w środku podszewka z kieszonką.
Do kompletu powstała kosmetyczka, kolorystycznie w środku pasująca do torby.



 


4 komentarze:

  1. Świetny zestaw!Kosmetyczka cudowna :) Zdopingowałaś mnie... muszę w końcu uszyć sobie chociaż jedną, żeby w torbie zapanował porządek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło przeczytać że kogoś zdopingowałam :) Pochwal się koniecznie efektem końcowym. Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Piękne pracy. Ta barwna tkanina dodaje klimatu i charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo się do tego wzoru przekonywałam, aż żałuję że tak długo :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...