czwartek, 15 września 2016

Motyle, ważki, ptaszaki na kosmetyczkach

Czasem kupię jakieś tkaniny bez konkretnego przeznaczenia ot tak sobie przy okazji (oj tych okazji jest sporo haha) ;).
Później ona sobie leży, leży, ja ją przekładam - no bo pomysłu mi na nią brak, zapominam o niej, a ona sobie leży i czeka cierpliwie na "swój czas".
Malutkie obrazki w postaci ważek, ptaków i motyli nabyłam chyba ze 3 jak nie więcej lata temu w sklepie http://www.robinspatchwork.eu/
Kiedyś użyłam 2 panele do big kosmetyczki (zdjęcie na końcu), a później jakoś pomysłów nie było.
Jak widać i na pozostałe obrazki przyszła pora - ptaki, ważki, motyle wylądowały na kosmetyczkach.








 



Kiedyś..  dawno, dawno temu powstała sew together bag z motylami, która rewelacyjnie 3-ci rok sprawdza mi się na kosmetyki, mąż pozazdrościł i zażyczył sobie takiej w wersji męskiej :)
(stare zdjęcia kiepskiej jakości, ale ważne że coś widać)


 
Wersja męska

 

4 komentarze:

  1. Śliczne te kosmetyczki z ważkami i motylami. też miałam te obrazki, wykorzystałam co do jednego na torebkach i kosmetyczkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają, te panele już dawno temu były jak widać musiały u mnie swoje odleżeć :)

      Usuń
  2. Są śliczne i pięknie wykończone.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...