czwartek, 8 listopada 2018

Hafciarka

Od kilku dni jestem w posiadaniu takiego sprytnego urządzenia co zwie się hafciarką. Nie powiem, że nie podchodziłam do niej z początku jak do jeża, bo wydawało mi się że jest maszyną wielce skomplikowaną - no bo skoro wykonuje takie różne cuda to musi kryć w sobie jakieś tajniki obsługi.
No więc jak dojrzałam po kilku dniach obserwowania jej z boku do wypróbowania tego cacka, kiedy zaprogramowałam jej haft a ona bez mrugnięcia go wykonała wiedziałam że przepadłam i jest to mój kolejny nabytek od którego w pewien sposób się uzależnię ;) Jesteśmy w fazie poznawania i uczenia się, ale jest to baaaardzo przyjemny czas.
Haciarka jest bardzo intuicyjna podobnie jak program do jej obsługi.
Oto moje pierwsze prace z jej udziałem :)



 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...