poniedziałek, 21 grudnia 2015

Patchwork w świątecznym klimacie

Poduszek nigdy za wiele :) - przynajmniej u mnie.
W tym roku zdążyłam nawet wykonać swój plan "szyciowy" na Święta, a powiem więcej - nadprogramowo "szyje się" jeszcze sukienka dla mego dziewczęcia.
Jak tak teraz patrzę na te moje poduszki to pomyślałam sobie, że fajnie by było uszyć jeszcze taki bieżnik w tej kolorystyce, podkładki pod naczynia, a może i nawet etui na sztućce hmmm no cóż zawsze to jakiś plan na następny rok :)
Dzisiaj jeszcze na ukończeniu sukienka Mai i cały mój "warsztat pracy" idzie w odstawkę do Nowego Roku.
 
Kochani
chciałabym życzyć Wam na te Święta Bożego Narodzenia
zdrowia, spokoju, oraz miłych chwil podczas spotkań z najbliższymi
sobie - więcej postów na blogu w 2016 roku, a co za tym idzie więcej czasu na swoje hobby :)
oraz byście dalej byli moimi wiernymi obserwatorami i kibicami :)
 



Poduszka patchworkowa - pikowanie po szwach - nie powiem namęczyłam się podczas zszywania tych trójkątów by idealnie ze sobą je zgrać ufff musze poszukać w sieci jakiegoś tutka na ten blok.



2 komentarze:

  1. Świetne poduszki na święta wymyślilaś, bardzo mi się podobają.
    Przy okazji życzenia Wesołych Świąt , póki jeszcze trwają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i wzajemnie, wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...