poniedziałek, 4 stycznia 2016

Dres dla juniora

Wykorzystuję ostatnio resztki jakie zostają mi po innych większych "uszytkach".
Dobrze, że jest taki mały człek na którego te resztki można zagospodarować ;)
Tak też było z dresówką w minionki.
Przemierzyłam, pokombinowałam i jest..... dres dla 2-latka.
Rozmiar 98 taki trochę na wiosnę już, ale po założeniu wcale na taki za duży nie wygląda.
Do kompletu ma być jeszcze chusta pod szyję, ale tych minionków nie mamy już, więc zostaje nam wersja dwukolorowa z motywem naszytego minionka.
Moja pierwsza bluza z kapturem dla młodego, ale nie ostatnia to pewne :)
Wykrój na bluzę i spodnie oczywiście niezawodne ottobre.



 
 
 

3 komentarze:

  1. Rewelacyjny!!! Świetne połączenie tkanin, nic nie jest przekombinowane, wszystko bardzo mi się podoba... bardzo starannie szyjesz....

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny!!! Świetne połączenie tkanin, nic nie jest przekombinowane, wszystko bardzo mi się podoba... bardzo starannie szyjesz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz pomysł ważny ale to zasługa chyba też dobrego wykroju a z wykrojami z ottobre aż chce się szyć :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...