sobota, 23 stycznia 2016

Pierwsza sukienka :)

Jersey w wilki zakupiony był z myślą o najmłodszym członku rodziny, ale jak to kobieta zmienną jest.
Szybka myśl - jeszcze szybsza realizacja, rach ciach i są, ale na sukience u mnie.
Wykrój odrysowany od sukienki którą bardzo lubię, moja improwizacja to odcinana góra i kolorowa wypustka.
W pierwotnej wersji miała być sukienka z golfem, ale jakoś mniej praktyczna mi się wydawała, więc dekolt został wykończony tylko pliską.
Fason bardzo przypadł mi do gustu - myślę, że to nie ostatni uszytek z tego wykroju jaki zagości u mnie w szafie.
To mój debiut jako "ja na zdjęciach" na blogu, więc proszę o wyrozumiałość ;) - zdecydowanie pewniej czuję się po tej drugiej stronie obiektywu jako fotograf :) - dzisiaj w tej roli Mężuś.




 
Dzianiny i super jersey'e czy biojersey'e kupuję w świetnie zaopatrzonym sklepie https://tkaneesyfloresy.pl/ . Jakość, obsługa, wszystko na najwyższym poziomie.
 Oto moje ostatnie zakupy, które czekają na swoją kolej, a jest to może 1/6 moich zapasów :) bo w szafie też są dresówki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...